z

         

    30
              20
      Horácovo akvárium       60
     

                 aneb historie a současnost všelikého mého pinožení se v akvaristice

    20
                    |   MAPA STRÁNEK   |   O WEBU   |   HOME   |         30
              20
     

                                    © 2004-3004  Jiří Horáček

      30
             

30

                 

   |   ÚVOD   |   MOJE AKVÁRKA   |   LITERATURA   |   ODKAZY   |   ČLÁNKY   |   ATLASY   |   PORADNA   |   KNIHA NÁVŠTĚV   |   RŮZNÉ   |   NOVINKY   |  

                 
24 40 40 546 114 232 40 40 24
    20
 

  |  2006  |  2007  |  2008  |  2009  |  2010  |  2011  |  2012  |  2013  |  2014  |  2015  |  2016  |  2017  |  2018  |  2019  |  20/21  |  

 
 

kniha návštěv - rok 2007   pouze ke čtení  [ první příspěvek ]

38
    20
24 1052/20 20
24 1052 24
 

smallmartine E-mail  28. 12. 2007 (12:55)  187.

 
 

Ahojky, skvělé stránky. Teď je louskám skoro 2hodiny :)). Dám si je do oblíbených záložek a rozhodně se sem budu vracet. Fakt supr !!!!

 
     
     
 

Horác  31. 12. 2007 (21:42)

 
 

Díky :o) ... Musím říct, že Ti docela závidím ... taky bych tu chtěl strávit aspoň 2 hodiny a zase něco připsat :o) ...

 
     
     
     
 

Tommy E-mail  18. 12. 2007 (18:38)  186.

 
 

Fakt SUPER moc se mi to tvoje akva líbí i ty tvoje názory a úvahy ale co akva to názor a úplně jiné podmínky a situace ...jinak Prima

 
     
     
 

Horác  19. 12. 2007 (17:48)

 
 

Děkuju. A s tím, že dvě stejná akvárka člověk nenajde, samozřejmě souhlasím ...

 
     
     
     
 

mch.sokolov E-mail  16. 12. 2007 (10:38)  185.

 
 

Jirko, blíži se konec roku a tak se těšim na zůčtovaci obdobi, dneska se mnou pročitala Mariana (sokolice) Tvoje stránky a nechápavě kroutila hlavou :)) no nerozumi tomu :)) ale nejvice se smála ''o mě'' :)))

 
     
     
 

Horác  19. 12. 2007 (17:44)

 
 

Zúčtování nedělám ke konci roku alébrž k magickému datu 2.září. :o) (Díky za připomínku, hned to zaktualizuju). Jinak, případné nejasnosti můžu sokolici vysvětlit, až dáme tu výměnu manželek :o))) ...

 
     
     
     
 

Kurhell  9. 12. 2007 (11:37)  184.

 
 

Tak zase čtu tvůj deník a je mi líto tvé sae. Ty asi ty kočičky moc nemáš rád, když dělaj takové věci. :-)

 
     
     
 

Horác  13. 12. 2007 (23:18)

 
 

Manželka sem občas chodí šmírovat, takže "NO COMMENT" :o) ...

 
     
     
     
 

Toony E-mail  7. 12. 2007 (19:48)  183.

 
 

cus, dobry stranky. v celku i lidsky podaný :) ....a ted otazka pro všechny. kourite nekdo THC, kdyz se divate na akvarko? to je mazec, zkuste to, napadne vas tolik veci, jak vychytat lip to svoje akvarko ... akvaristice a omamnym a psychotropnim latkam zdar :)

 
     
     
 

Horác  13. 12. 2007 (23:27)

 
 

Zajímavý nápad :o))) ...

 
     
     
     
 

gamilena  2. 12. 2007 (18:51)  182.

 
 

Ty krevetky se hodí na Silvestra, udělal bych z nich super koktejl. Ať se daří . :o))

 
     
     
 

Horác  5. 12. 2007 (23:32)

 
 

Dikec. Tobě taky. Btw., krevety se zrovna rozmnožily, tak uvidíme :o) ...

 
     
     
     
 

Jura E-mail  30. 11. 2007 (21:27)  181.

 
 

Klobouk dolů ... Hodně věcí, co se mi nepodařilo vygooglit, jsem našel tady nebo v odkazech. Vážně povedené stránky.

 
     
     
 

Horác  5. 12. 2007 (23:29)

 
 

Mockrát děkuju :o) ... ale klidně nech na hlavě - pořád je co zlepšovat ...

 
     
     
     
 

jonathane E-mail  http://www.tanganyikazeseveru.estranky.cz  27. 11. 2007 (21:39)  180.

 
 

Horaci ... mas to tu paradni ... urcite si tady poctu ... az trochu udelam poradek v odkazech, dam si Te na sve stranky tez ... at se dari... Martin

 
     
     
 

Horác  28. 11. 2007 (23:52)

 
 

Thank You very much bo jak se to píše :o) ...

 
     
     
     
 

chaoticman  26. 11. 2007 (23:18)  179.

 
 

tak jen tak sem se tady stavil jestli neni neco novyho a koukam že pises odkazy tak se na to mrknu a :o po mrknutí mi malem vypadly oci z dulku ! než se tou skvělou sbírkou prohrabu budu asi po smrti udelals kus poradny prace a elektronicky te pochvalne poplacavam po zadech. Diky !

 
     
     
 

Horác  27. 11. 2007 (21:31)

 
 

Díky. Dělám, co můžu :o) ...

 
     
     
     
 

majla E-mail  19. 11. 2007 (16:51)  178.

 
 

musím říct, že jsi udělal kus prace a akva jsou super a stránky taky. Hlavní pro mě je, že mají opravdu i informační hodnotu což se o spoustě stránek říct nedá. Každopadně náklady na pořízení jsou taky pěkný, ale je dobrý, že se k tomu takhle přiznáž spousta lidi do toho taky nasype penize jen to vic tají a nepřiznají si vsechny náklady i drobnosti... takze díky za to ze jsem si mohl počíst na tak super stránkách.

 
     
     
 

Horác  22. 11. 2007 (21:35)

 
 

Stručně a krátce: děkuju :o)

 
     
     
     
 

Maik  http://www.goldberg-degg.de.tl/Unsere-kl-.--Aquawelt.htm  14. 11. 2007 (20:06)  177.

 
 

Ein sehr schönes, gelungenes Biotop! Gefällt mir sehr gut! Ich habe auch ein Aqua, einfach den Link anklicken. Weiterhin noch viel Spass an deinem Hobby! Gruß Maik

 
     
     
 

Horác  16. 11. 2007 (21:12)

 
 

Vielen Dank! Leider geht es um kein Biotop, es geht um eine Mischung von Asia, Amerika und Afrika :o) ...

 
     
     
     
 

Nik  13. 11. 2007 (23:02)  176.

 
 

mnoho akvárek - mnoho koček. Naštěstí mne to ještě nepostihlo, u nás je jen mnoho akvárek a jedna kočka (když nepočítám ty dvounohé) :-D

 
     
     
 

Horác  16. 11. 2007 (21:15)

 
 

Mnoho psů - zajícova smrt. Mnoho koček - Horácův šmitec. :o)

 
     
     
     
 

Somali E-mail  http://www.sweb.cz/katka.radkova  10. 11. 2007 (17:29)  175.

 
 

Horáci, chtělo by to aktualizaci toho kočičího odkazu - už máme dva kastráty (brzo budou tři), tři kočky a tři kocoury (brzo budou dva). :-)))

 
     
     
 

Horác  14. 11. 2007 (07:11)

 
 

Brzy nebude žádná, lstivá kočkařko !!! :o) ... Jsem jen člověk ... a mám jen jedny nervy ...

 
     
     
     
 

chaoticman  9. 11. 2007 (20:20)  174.

 
 

cau dnes sem si precet dodatek k tomu odkazu na kocky a je to fakt sila :) no verim ze jen ve srande a takova nenavist to snad nebude ne ;) jinak kdybys nevedel co s kockama klidne si nejakou vemu.  ps: snad ti zadny rybky jeste nesnedli :o

 
     
     
 

Horác  13. 11. 2007 (21:09)

 
 

Klidně si vem všechny. A máš to zadarmo !!! :o) ...

 
     
     
     
 

Mišela E-mail  1. 11. 2007 (15:17)  173.

 
 

Ahoj Horáci, patří Ti velká pochvala, protože máš opravdu super stránky. Člověk se zde dozví spoustu užitečných věcí a o to přeci jde :-) A navíc mě těší, že se u toho i zasměju, což je skvělá kombinace. Jen tak dál. Jen tak mimochodem: Akvárko i osvětlovací rampy mám od stejné firmy jako Ty, ale zatím musím zkonstatovat, že jsem se vším naprosto spokojená. Z té rampy mám po přečtení Tvých stránek trochu strach, ale snad to byla výjimka. ahoj

 
     
     
 

Horác  2. 11. 2007 (20:10)

 
 

Dík za pochvalu. Jsem moc rád za každého človíčka, kterému tyhle stránky pomůžou nebo ho alespoň pobavěj. V ideálním případě obojí najednou.

 
     
     
     
 

chaoticman  31. 10. 2007 (21:51)  172.

 
 

cau ted projizdim tvoje odkazy a konkretni problemy je toho tu opravdu hodne chvalim nektere odkazi velmi potesi ale ty na ktere sem se tesil sou uz bohuzel dead viz vyroba krytu krok za krokem chtelo by to zaktualizovat :) jinak superb

 
     
     
 

Horác  2. 11. 2007 (22:48)

 
 

Bohužel máš pravdu ... Už se na to chystám delší dobu. Nemluvě o tom, že mám v záložkách nasyslenou hromadu nových odkazů. Jen to tam nafrkat :o) ...

 
     
     
     
 

Lenka (29) E-mail  27. 10. 2007 (23:45)  171.

 
 

Ahoj Jirko, máš nejlepší a nejsrozumitelnější stránky týkající se akvaristiky, vážně super. My s tím teprve začínáme, dostali jsme komplet 120l akvárko JUWEL, chybí jen dokoupit rybky :-). Sedím u toho už přes 2 hoďky a fakt dobrý, poučím se i zasměju. Kéž by takových stránek bylo víc... Díky! :-))

 
     
     
 

Horác  31. 10. 2007 (19:42)

 
 

Děkuju. :o) Srozumitelné je to proto, protože je to stručné ... A stručné je to proto, protože na to mám málo času. Jen co se trošičku zadaří, tak to všechno doplním, rozvedu, rozpitvám a znesrozumitelním :o))) ...

 
     
     
     
 

Nemeziss E-mail  10. 10. 2007 (15:58)  170.

 
 

Ahoj ... pamatuješ si na mě ještě? :-) zákony jsou fakt dobrý! :) a jak se daří? kdyžtak mi písni na mail ... pa Nemm

 
     
     
 

Horác  12. 10. 2007 (19:25)

 
 

Si piš, že jo :o) ... určo písnu. Čus

 
     
     
     
 

dalik E-mail  6. 10. 2007 (21:08)  169.

 
 

a já jsem se nechechtal ... to je smutná pravda :-D ... ne prdel chechtám se ještě teď :-D:-D:-D:-D:-D:-D

 
     
     
     
 

dalik E-mail  6. 10. 2007 (20:41)  168.

 
 

Hochu ty si týpek :-D - ber to jako lichotku. Páč sem taky pako, jako ty jsem si koupil gibicepse (a hned dva) ... mám ho asi 5 měsíců, ale problémy zatím nemám ... jak ho máš velkého? Zlikvidoval ti hodně rostlin? ať vím, na co se mám připravit ... díky ti ... jo a abych nezapoměl ... ty zákony fakticky platí :o)

 
     
     
 

Horác  8. 10. 2007 (21:36)

 
 

http://www.horacovoakvarium.cz/   Tady by mělo být vše, nač jsi se ptal. Novinky budu průběžně doplňovat. Zdravím.

 
     
     
     
 

Martin  http://www.aquapage.cz  28. 9. 2007 (15:34)  167.

 
 

Zákony jsou naprosto super, právě jsem se dochechtal ;-)

 
     
     
 

Horác  1. 10. 2007 (00:11)

 
 

Děkuju. To psal sám život :o) ... Teda, né všechno - motorek mi akvárko ještě nevycucnul :o) ...

 
     
     
     
 

Nik  23. 9. 2007 (16:33)  166.

 
 

Murphyho zákony na mě působí sice negativně, ale ve tvém podání a po svých zkušenostech jsem se u monitoru chechtal a jen kýval hlavou. Jen jsi zapomněl na zákon O dceři a uschovaném a pečlivě uspořádaném akvaristickém vybavení ...

 
     
     
 

Horác  24. 9. 2007 (21:40)

 
 

Však nic není uzavřeno :o) ... Já pevně doufám, že se to ještě bude rozrůstat ...

 
     
     
     
 

chaoticman  18. 9. 2007 (15:30)  165.

 
 

you really hate your cats do you :]  ps: nemas nahodou icq

 
     
     
 

Horác  18. 9. 2007 (23:21)

 
 

To není pravda ... Já mám kočky rád ... Tady je důkaz: http://www.horacovoakvarium.cz/XFG_mnamka.JPG :o)  ... icq nemám

 
     
     
     
 

chaoticman  11. 9. 2007 (08:52)  164.

 
 

ahoj chtěl jsem se ještě zeptat jak to děláš konkrétně s těma rostlinama jak to funguje s těma matkama jako závaží a tak nemáš nějakej článek ?

 
     
     
 

Horác  13. 9. 2007 (00:26)

 
 

Popsané je to zde: http://horacovoakvarium.cz/,
fotka je tady: http://horacovoakvarium.cz/ Protože se tyto dotazy množí, mám v plánu podrobnější fotoseriál, možná i video. Jinými slovy, v dohledné době uvidíte Horácovy nešikovné prsty v akci :o))) ...

 
     
     
     
 

chaoticman  9. 9. 2007 (23:22)  163.

 
 

čau fakt bomba stránky číst to je pro poučné i velmi zábavné prostě máš skvělý hlášky ! ps: jen tak mimochodem kolik ti je ?

 
     
     
 

Horác  10. 9. 2007 (17:27)

 
 

Děkuju. :o))) Kolik mi je? Šestatřicet ... Ale vypadám na padesát (co jsem se oženil, tak mi začaly brutálně šedivět vlasy :o) ... a cejtím se tak na šedesát (hlavně po ránu, než se rozhejbu :o). Už to zkrátka nejni, co to bejvalo ... a lepší už to nebude :o) ...

 
     
     
     
 

l.a.p.i.n.k.a  5. 9. 2007 (10:23)  162.

 
 

Děkuji moc za odpověď mejlem a ještě jednou k této stránce ... jak již jsem napsala v mejlíku ... Vaše stránky jsou nejlepší, na které jsem kdy na internetu narazila :-) fakt super :-) Nemá to chybu :-) a NÁDHERNÉ AKVA :-)

 
     
     
 

Horác  7. 9. 2007 (09:15)

 
 

Za málo. :o) ... Pochvala samozřejmě potěší, ale jak už jsem tu několikrát psal, znám i lepší stránky. A brzy jich bude ještě víc ... Já jsem totiž velmi silně limitován jednak časem (který tomu mohu věnovat), jednak tím, že si s PC zrovna moc netykám (což se při mé natvrdlosti hned tak nezmění :o) ...

 
     
     
     
 

vaclav E-mail  /http://rybicky.net/nadrz.php?c=200  4. 9. 2007 (21:28)  161.

 
 

Četl jsem seznam tvých knížek a musím konstatovat, že jsi stejný blázen jako já. Já jich mám 25, ale je v tom i jezírko. Nové fotky jsou super.

 
     
     
 

Horác  7. 9. 2007 (09:10)

 
 

Díky. Blázen jsem, to je pravda. :o) ... Sice žijeme v době internetu, ale dobrá knížka je holt dobrá knížka ...

 
     
     
     
 

Eva M. E-mail  2. 9. 2007 (23:06)  160.

 
 

no prostě krása, to nemá chybu :)

 
     
     
 

Horác  3. 9. 2007 (23:58)

 
 

Díky Evi, ale ještě na tom musím hodně zapracovat ... celkový layout se mi stále moc nezamlouvá :o) ...

 
     
     
     
 

Mrakoplash E-mail  http://mrakoplash.stranky.org  2. 9. 2007 (20:07)  159.

 
 

Zdar Horacio, mas pravdu ze ty fotky nejsou moc velky, ale je to lepsi ;-) nakonec te treba ukacame aspon na tech 1600x1200 :-P

 
     
     
 

Horác  3. 9. 2007 (23:56)

 
 

Takhle nějak si představuju absolutní extremismus :o) ...

 
     
     
     
 

Kurhell  2. 9. 2007 (18:07)  158.

 
 

Jo a hoď sem nové tapety.

 
     
     
 

Horác  3. 9. 2007 (23:51)

 
 

Už se na tom pracuje :o) ...

 
     
     
     
 

Kurhell  2. 9. 2007 (18:05)  157.

 
 

To je nádhera, jenom jsem moc nechápal, proč ste se s pregiem pořád hádali. Jinak super fotky, prostě špica akva a majitel.

 
     
     
 

Horác  3. 9. 2007 (23:50)

 
 

Já taky ne :o) ... Jinak dík za pochvalu, i mně se nové fotky líbí a mám z nich velkou radost ... Snad se bude dařit i nadále ...

 
     
     
     
 

holka  2. 9. 2007 (14:00)  156.

 
 

Tak tohle je nejlepší webová stránka o akvaristice a vše s ní spojené, kdy jsem na netu našla a četla. NÁDHERA!!!!

 
     
     
 

Horác  3. 9. 2007 (23:45)

 
 

Znám lepší :o) ... Ale samozřejmě mockrát děkuju !!! :o)

 
     
     
     
 

langosh  17. 8. 2007 (16:01)  155.

 
 

Zdravím Horáci. Přidal jsem k Aivoshovu článku na akvarko.cz svůj skromný názor na definici Dutch Aquarium...;-)  Roman:)

 
     
     
 

Horác  20. 8. 2007 (20:36)

 
 

No sláva :o) ... už jsem ani nedoufal ...

 
     
     
     
 

DonJuanKarlos E-mail  17. 8. 2007 (11:06)  154.

 
 

Opravdu super stránka!!! Zajímaví a poučný počteníčko hlavně tvůj deník a vlastně celá rubrika moje akvárium. Také se mi líbí články. Mohl by zase nějaký přibýt ;-) Není co vytknout.... :o)

 
     
     
 

Horác  20. 8. 2007 (20:34)

 
 

Díky. S těma článkama mě to štve, ale bohužel ... rychlejc to nejde ...

 
     
     
     
 

Vítek094  7. 8. 2007 (18:28)  153.

 
 

Chci se zeptat, jestli nechceš zveřejňovat otázky a tvoje odpovědi. Na mailu odpovíš jenom jednomu, ale kdyby jsi to dal třeba do samostatné rubriky, zajímalo by mě to, protože všichni začátečníci mají stejné problémy. PS: víc se mi líbilo akva před velkou úpravou, ale to je možná jenom subjektivní názor, tak zdar.

 
     
     
 

Horác  8. 8. 2007 (17:42)

 
 

Zdravím. Otázky a odpovědi z poradny si archivuju. Problémy, které by mohly zajímat víc lidí, časem určitě zařadím do FAQ, z obsáhlejších témat možná vzniknou celé články. O žádné zajímavosti rozhodně nepřijdete. :o)

 
     
     
     
 

Andy ( kašlu na 01, stejně víš)  2. 8. 2007 (21:00)  152.

 
 

Ahoj Horáci, koukám, že ti sem chodí hodně lidi z rybicek :) taky mě napadlo dát si tvojí stránku do záložek :D) No jo... kdyby tady nebylo tolik lidí, tak ti něco hezkýho napíšu...:D tak třeba někde někdy :) páááá...

 
     
     
 

Horác  4. 8. 2007 (20:41)

 
 

pa pa pa pááá ... :o)

 
     
     
     
 

Maňas  28. 7. 2007 (23:39)  151.

 
 

zdravím, četl jsem tvůj deník k ampuláriím a docela zajímavé počtení musím říct. Taky mám ampulárky, taky mám hrozny a taky jich nemám málo od dvou aktivek. Vysypali se ale asi jenom tři, tak nevím co ty ostatní. jestli chytli nějakou plíseň nebo cosi... Nevíš?

 
     
     
 

Horác  30. 7. 2007 (08:26)

 
 

Bohužel nevím. Občas se to stane. Snad vlivem nízké teploty a vlhkosti (?)

 
     
     
     
 

Mrož  21. 7. 2007 (16:53)  150.

 
 

Ufff. Dalo to práci, ale deník mám přečtenej. Moc hezký. (nejvíc asi rok 2005) Škoda že tu nemáš nějaký smajlíky - dal bych palec nahoru :D A asi se inspiruju tím tvým konkávním layoutem - to tvý akvárko se mi moc líbí :)

 
     
     
 

Horác  26. 7. 2007 (08:38)

 
 

Díky. A gratuluji k přelouskání "mého milého deníčku". :o)

 
     
     
     
 

Mrož  19. 7. 2007 (13:19)  149.

 
 

chápu. Ale mluví se o ní jako o elektronické, nebo LCD zrcadlovce - digitální je, ale ne digitální zrcadlovka :)

 
     
     
 

Horác  19. 7. 2007 (23:42)

 
 

O.K. Něco s tím provedu :o) ...

 
     
     
     
 

Mrož  19. 7. 2007 (11:02)  148.

 
 

Brousím na tyhle stránky často. Ty rady si beru k srdci. Ale na co sem chtěl upozornit - prosimtě, neříkej tomu tvýmu foťáku digitální zrcadlovka. Sony DSC-F717 je elektronická zrcadlovka - nazvat LCD zrcadlovku digitální, je urážka všech poctivých digitálních zrcadlovek. :)))

 
     
     
 

Horác  19. 7. 2007 (13:18)

 
 

Věřím Ti, neb o foťácích nevím v podstatě nic. Nicméně, z prstu jsem si to nevycucal. Ať otevřu na internetu cokoliv, všude se o něm mluví jako o digitálním přístroji nebo digitální zrcadlovce ... To je pak těžký napsat to správně :o) ...

 
     
     
     
 

Štěpán  8. 7. 2007 (12:55)  147.

 
 

ne "třicátý tisící" ale třicetitisisícátý, neumíš česky! ;o)

 
     
     
 

Horác  9. 7. 2007 (17:55)

 
 

Práfdu maš. Ja plócho i nemnóžko gavarim po čéski. No mi nrávitsa "třicátý tisící", taktotak bůdě i básta fydly. :o)

 
     
     
     
 

Nik  7. 7. 2007 (23:11)  146.

 
 

Hehe, prý výlet na Moravu. Měl jsi spíš napsat: Kámoš mi chtěl dát dvě rostlinky a tak jsem ukecal rodinu, že punkevní jeskyně jsou moc fajn. ...aby moc neřvali, že se štrácháme kvůli dvěma kytkám takový flák cesty :-D. To by ti lidi myslím věřili víc :-P

 
     
     
 

Horác  9. 7. 2007 (18:12)

 
 

Bylo to tak, jak jsem napsal do deníku ... čestný pionýrský. :o)

 
     
     
     
 

isamik  http://rybicky.net/nadrz.php?c=1296  28. 6. 2007 (22:04)  145.

 
 

Ahoj Horaci, ted jsem hledal takovou tu fotku akvaria, kde jsou cisla u jednotlivych rostlin a pod foto popsany co je to zac. Vim ze mas osazovaci plan, ale to nemyslim, ikdyz je to podobny. Jeste sem nemohl najit horacomatky, kdyz uz si vymejslim :o)

 
     
     
 

Horác  28. 6. 2007 (22:51)

 
 

To už je to tady tak nepřehledné? :o) ... Mapa osázení je na stránce moje akvárium - rostliny II, o matkách se píše na moje akvárium - problémy (vyplavávající rostliny), fotky (než budou nějaké detailnější) jsou na moje akvárium - údržba. Zdravím.

 
     
     
     
 

Mrakoplash E-mail  http://mrakoplash.stranky.org  26. 6. 2007 (18:19)  144.

 
 

Horacio, clanek peknej o holandanech a akva po prestavbe UZASNY. Se zase asi budu muset prijet podivat nazivo :-D

 
     
     
 

Horác  26. 6. 2007 (21:26)

 
 

No problemo. :o)

 
     
     
     
 

Gamilena  http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=1047  26. 6. 2007 (14:47)  143.

 
 

Anonym je jasný případ pro "Chocholouška". Typický český, závistivý magor, co nemá v provozu ani stránky, na které tady dal odkaz.
(hlavně že buzeruje druhé)

 
     
     
 

Horác  26. 6. 2007 (21:25)

 
 

:o)

 
     
     
     
 

anonym  http://cojetipotom.cz  23. 6. 2007 (13:02)  142.

 
 

Hej tady ty stranky smrdej samochvalou jak svina, a porad to urazeni zacatecniku, a hnedka potom ti smajlici :o) to je des, jak malej.
To je vsechno, smitec, finíííto!!!

 
     
     
 

Horác  24. 6. 2007 (19:34)

 
 

Ahoj anonyme! Konečně nějakej kritickej příspěvek! :o) ... Škoda, že není zároveň alespoň trochu konstruktivní a ještě větší škoda, že mu vůbec nerozumím ... Za prvé nemám ponětí, čím jsem tu kdy urazil nějakého začátečníka (mimochodem, sám jsem také začátečník - akvárko nemám doma ani dva roky), za druhé jsem tady na sebe celému akvaristickému národu zcela upřímně napráskal, jak jsem blbej, línej a levej - jako akvarista i jako webmaster. Tohle Ti připadá jako sebechvála? :o) Co máš vlastně za problém? :o)))

 
     
     
     
 

Eva M. E-mail  22. 6. 2007 (22:22)  141.

 
 

Ahoj! Dlouho jsem tu nebyla, tak to musím napravit :) Akvária jsou stále pěkná a kdyby to šlo, dala bych určitě za 1. :-D Měj se krásně.

 
     
     
 

Horác  26. 6. 2007 (21:24)

 
 

Ahoj a díky. :o) Měl jsem teď menší krizi po znovuzaložení čtyřstovky a po vpuštění gibouše do stopadesátky, ale už je to O.K. Alespoň doufám :o) ...

 
     
     
     
 

isamik  http://rybicky.net/nadrz.php?c=1296  20. 6. 2007 (22:46)  140.

 
 

To mas pravdu, vzdycky se neco najde a prave dobrych clanku neni nikdy dost!! Necham se prekvapit Horaci, at se dari! Horacobordel neni tak hroznej, prave se drtim na zkousky a to je teprv bordel :o)))

 
     
     
 

Horác  24. 6. 2007 (19:46)

 
 

To znám :o))) ... Ve skutečnosti dokážu zplodit i mnohem horší podívanou :o). Ale to nešlo publikovat :o)

 
     
     
     
 

karci  20. 6. 2007 (18:39)  139.

 
 

kde jsou k vidění fotky ze zákulisí? " pracovní stůl s horácobordelem - detail :o) " :-D

 
     
     
 

Horác  20. 6. 2007 (21:13)

 
 

Něco "ze zákulisí" by bylo tady: http://horacovoakvarium.cz/o_webu.htm :o)

 
     
     
     
 

isamik  http://rybicky.net/nadrz.php?c=1296  18. 6. 2007 (10:31)  138.

 
 

Horaci mate paradni web a akvarium!!! Jen bych uvital vice clanku. Casu jiste nemate mnoho, ale takovy clanek Rataj vs. Pelikan no myslim, ze je na nej zvedavo vice lidi :)! Jinak pekny clanek o holandanech.

 
     
     
 

Horác  19. 6. 2007 (23:50)

 
 

Děkuju, ale pořád je co zlepšovat ... I já bych uvítal více článků :o) ... něco s tím zkusím udělat. Ten "Rataj vs. Pelikán", pokud vůbec kdy bude, tak za hóóódně dlouho ... (už jsem to tu někomu vysvětloval). Jinak bych dal přednost tykání - navzdory tomu, že už jsem taková stará páka :o) ...

 
     
     
     
 

Láďa Grýgera E-mail  17. 6. 2007 (16:59)  137.

 
 

Velmi milé stránky!

 
     
     
 

Horác  17. 6. 2007 (20:52)

 
 

Díky :o)

 
     
     
     
 

Fazola, Radek Marták  17. 6. 2007 (13:06)  136.

 
 

Tak jsem se díval na fotky kolem pracovny a tak. Zaujala mě fotka "pracovní stůl s horácobordelem - detail :o) ". Všiml jsem si, že to muselo být focené v pátek odpoledne. A jak jsem na to přišel? Jednoduše :-) Stačí se pořádně podívat po stole :-D

 
     
     
 

Horác  17. 6. 2007 (20:55)

 
 

Jestli jde o to kafe, tak to piju ráno i večer ... a hrnky uklízím zcela randomizovaně ... resp. když mě sprdne manželka :o)
Každopádně máš bod za snahu :o))) ...

 
     
     
     
 

Karel  17. 6. 2007 (11:01)  135.

 
 

Ahoj zajímalo by mě jak to děláš že ti ty rostlinky takhle rostou a kvetou ahoj a díky za odpověd

 
     
     
 

Horác  17. 6. 2007 (20:49)

 
 

To je jednoduché ... Vezmu akvárko, nasypu písek, napustím vodu, zasadím rostliny, rozsvítím světlo a jedu :o))) ... Detaily se sem nevlezou ... zkus stránku ROSTLINY II nebo DENÍK (případně celou sekci MOJE AKVÁRIUM :o) ...

 
     
     
     
 

Jiří Horák E-mail  6. 6. 2007 (11:17)  134.

 
 

Zdravím Horáčka, děkuji za příjemné podívání a mnohdy vtipné počtení. Bude hnedka uložen v oblíbených.

 
     
     
 

Horác  7. 6. 2007 (12:13)

 
 

Jiří Horáček zdraví Jiřího Horáka a děkuje za přízeň. :o)))

 
     
     
     
 

Andy01  http://www.morcochovac.estranky.cz  3. 6. 2007 (20:50)  133.

 
 

Ahooojky Horáci...super, že furt máš tu skaláru tam nahoře:-D ... Už jsem si taky konečně založila stránky, i když né o rybících. A bacha ... občas tam chodí rodiče :-D ... No zase nudnej text, ale když ono sem chodí moc lidí ... tak radši nee :-D  Pááááá ANDY

 
     
     
 

Horác  7. 6. 2007 (12:16)

 
 

A kdyby sem nechodilo moc lidí, tak bys mi napsala co? :o) (Ale bacha - občas sem chodí manželka). :o)))

 
     
     
     
 

TopShark  1. 6. 2007 (13:41)  132.

 
 

zdravím Tě Horáci, našel jsem Tvoje stránky na www.akvarko.cz a tak mne zaujaly, že se od nich nemůžu odlepit... Gratuluji. Na vzhled a dokonalost nehled, jde o funkčnost a o to co mají sdělit a to plní velice věrohodně ... Mám několik otázek, ale ty sem napíši až Tvoje stránky přečtu až do konce. Jinak pokud máš zájem mrkni na moji 200 tady:  http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=2078

 
     
     
 

Horác  1. 6. 2007 (23:56)

 
 

Děkuju. Případné otázky ale nepiš sem, použij poradnu. Please. :o)

 
     
     
     
 

Petra - tumiška E-mail  31. 5. 2007 (08:42)  131.

 
 

Ahojík, tvoje stránky jsou super. Jen tak dál!!! Hledala jsem na netu nějaké povídání o skalárách a náhodou narazila na ty tvoje. Protože s akvaristikou začínám, (2 týden vlastním akvárko o 158 l) tak je každá rada drahá. Mám v něm 6 ks skalár asi 4 cm velké. Hodně spolu bojují. Nevím, jesti se to upraví nebo vystupňuje. Jedna z nich od včera nežere. Plave u dna a je apatická. Asi následkem bojů. Nevím, jestli preventivně zvyhnout teplotu vody, bojím se o ostatní ryby. Mám tam ještě neonky, tetry a platy. Díky za radu. P.

 
     
     
 

Horác  31. 5. 2007 (20:11)

 
 

Za pochvalu děkuju, skaláry pořešíme v mejlu - viz upozornění nahoře (které patrně stejně nikdo nečte :o) ...

 
     
     
     
 

Katka  29. 5. 2007 (14:11)  130.

 
 

Teda Horáci, musím říct, že článek o zakládání akvária se ti povedl. Není to žádná odborná literatura založená na chemických vzorcích - a to je dobře. Je to vtipné, jednoduché a výstižné. Doporučila bych to všem začínajícím jako povinné proškolení.

Tvoje akvárium je krásné, a kočičky taky!

 
     
     
 

Horác  31. 5. 2007 (20:05)

 
 

Díky. Článek ještě není hotový, ale jsem rád, že se líbí už teď. P.S. "Chemické články" ovšem budou také. :o) ... Snad to přežijete ... Čím víc je akvarista zběhlý v chemii, tím rozumněji (a méně) ji pak může používat ...

 
     
     
     
 

Pavel Dvořák E-mail  http://d.j.cz  26. 5. 2007 (18:54)  129.

 
 

Teď jsem v Jánkách na léčení (pacoš) po delší době jsem zasedl k PC a sjel si svoje oblíbené stránky. Zdravím a fotky BOMBA !!!

 
     
     
 

Horác  28. 5. 2007 (12:07)

 
 

Díky. :o) Zdravím kolegu-akvaristu a "svého pacoše" do Jánských Lázní. :o)

 
     
     
     
 

mira E-mail  25. 5. 2007 (15:22)  128.

 
 

zdar Horáci, nový fota jsou prima, akorát mě tam mate květen 2006 ?

 
     
     
 

Horác  25. 5. 2007 (19:10)

 
 

Nojo ... chybička se vloudila. :o) Opraveno. Díky.

 
     
     
     
 

Tom E-mail  22. 5. 2007 (19:08)  127.

 
 

Extra stránky. Nechtěl by jsi dávat fotky v trošku vyšším rozlišení? To není výtka, jen přání. Stránky máš opravdu skvělé. Měj se a hodně štěstí.

 
     
     
 

Horác  22. 5. 2007 (20:17)

 
 

Díky. :o) Fotky s vyšším rozlišením by určitě nebyly problém - pro všechny, kteří mají vysokorychlostní internet. Já se ale snažím být ohleduplný i vůči těm pomalejším (sám jsem byl relativně nedávno jedním z nich) a tak všechny fotografie upravuji na velikost cca 100kB. Fotky, které (alespoň podle mého názoru) stojí za to, jsou k mání v původní velikosti na této stránce http://horacovoakvarium.cz/

 
     
     
     
 

Nik E-mail  21. 5. 2007 (17:30)  126.

 
 

Stránky jsem už možná jednou chválil, ale chváli není nikdy dost, takže: Máš pěkné stránky a hlavně obsahově naprosto originální:-D. A taky jsem rád, že jsi se rozhodl ponechat svou účetní knihu. Zakládám si druhé akvárko a když mrknu na těch 8 000,- co to bude stát, tak se mi ježí chlupy. Když ale mrknu na tvoji částku, kde je řádově o dvě nuly více, tak se zklidním:-). Za což ti patří asi dík největší, že jsi dokázal a stále dokážeš chodit s kůží na trh. A taky nechápu, kde jsi na to všechno vzal tolik času (rodina, dvě velké akvária, webové stránky, práce...). Mým osobním názorem je, že toto je web člověka, který dokáže nejen udělat krásná akvária, ale který zvládl umění spokojeného života. Ostatně - právě to se odráží v těch akváriích, že?:-P Hodně štěstí.

 
     
     
 

Horác  22. 5. 2007 (19:01)

 
 

Umění spokojeného života jsem (zatím :o) bohužel nezvládl (ale manželce jsem to dal stejně přečíst - aby věděla, jakej má doma poklad :o). Kajícně musím přiznat, že rodinu spíše zanedbávám (což se ale snažím napravit). (I proto práce na webu vázne stále víc a víc). Asi budu muset ukrojit další část ze své porce spánku. A to nemluvím o tom, že bych si měl konečně dodělat atestaci ... (zkrátka je to spíš na mašli :o))) ... ale i tak díky za pochvalu. :o)

 
     
     
     
 

Luisa  10. 5. 2007 (23:44)  125.

 
 

Tak jsem z toho článku pro začátečníky pochopila, že se buď mám narodit jako zkušený akvarista a nebo nemám na akvárko ani pomyslet. A protože mě to skutečně vyděsilo, uvítala bych tu alespoň víc fotek. Když už nemůžu mít vlastní, budu čučet aspoň na cizí. Jink byl článek vtipnej, tak jsem se aspoň pobavila.

 
     
     
 

Horác  11. 5. 2007 (20:10)

 
 

Ono to nebude zase tak horké. Žádný učený z nebe nespadl. Nicméně je pravda, že pokud si chce člověk ušetřit pocit bezmoci při pohledu na chcípající rybičky a hnijící rostliny v totálně zařaseném akvárku, měl by si nejdřív něco nastudovat (o chemismu vody, o správném osvětlení a filtraci apod.) a hlavně by si neměl pořizovat ryby a rostliny, o kterých nic neví. Hlavu vzhůru a s chutí do toho. :o)

 
     
     
     
 

Ivo  http://www.akvanet.cz  10. 5. 2007 (20:52)  124.

 
 

Náhodou - přes tvůj link, který někdo použil - jsem se dostal na tvé stránky. Obdivuji! Opravdu, hlavně ten fakt, že si najdeš dost času nejen na akvárium, ale i na WEB. Osvětlení, co píšeš u mě - asi je to opravdu málo - jdou mi tam jen některé typy rostlin. Ale zase je to téměř bez řas. A také se mi to akvárium přehřívalo, takže dávat další zdroj tepla jsem nechtěl. Každopádně ty rostliny, které tam nyní mám si nestěžují a ryby už také ne. A manželce dám přečíst, že jsem typický kutil :-)...Měj se a gratulace za super odvedenou práci.

 
     
     
 

Horác  11. 5. 2007 (23:08)

 
 

Díky moc! :o) ... Bohužel s tím časem je to čím dál tím víc na levačku :o( ...

 
     
     
     
 

Aleš  http://livesex.czin.eu/  8. 5. 2007 (23:22)  123.

 
 

pěkné

 
     
     
 

Horác  11. 5. 2007 (20:15)

 
 

díky :o)

 
     
     
     
 

Lenka  19. 4. 2007 (16:49)  122.

 
 

Ahoj Horáci. Upřímně, nemám ráda lidi, co mají hodně peněz a neváží si jich (zbytečně utrácí), ale musím říct, že tvoje výdajová kniha je naprosto dokonalá, poučná a zajímavá (aneb kterak se dá sehnat egeria densa za 60 Kč).
Velice oceňuji rovněž deníky jednotlivých druhů ryb a rostlin. Stránku máš psanou vtipně, bez gramatických chyb (děkuji ti za to, dneska už gramatika na internetu snad neexistuje) ... no prostě, ukládám si tvoji stránku do oblíbených. Opravdu skvost.
Už se těším, až budeš mít více času na dopsání těch článků! Přeji krásný den tobě, rodině i kočičkám.

 
     
     
 

Horác  22. 4. 2007 (19:38)

 
 

ad "hodně peněz" : Až budu mít hodně peněz, přestanu chodit do práce (a budu mít dost času na dopsání těch článků :o)
ad "a neváží si jich" : Spíš než samotných peněz mně přijde moudřejší vážit si věcí, které si za peníze pořídit nelze :o) ...
Jinak děkuju za pochvalu a doufám, že si tyto stránky necháš v oblíbených i přes ty prachy, které do toho ještě nacpu. :o)))
P.S. Vzhledem k tomu, že to tu skrze toto téma zhoustlo víc, než jsem ochoten akceptovat, promazal jsem to a víc už bych to nerozebíral. Jak už jsem psal jinde, akva (a vše kolem něj) lze pořídit i za menší peníze. Stačí nebejt blbej, línej a levej (což se mě ovšem netýká :o))) ..

 
     
     
     
 

Roman E-mail  http://www.akvarko.cz  18. 4. 2007 (23:58)  121.

 
 

Ahoj, vidím, že jsi se s tou knihou výdajů nechal ukecat. ;-) To je dobře, určitě v ní spousta lidí nalezne užitečné informace. Držím palce, aby se tvému znovu založenému akváriu dařilo. P.S. Co se týká zbytečné odstávky filtru, nic si z toho nedělej, všichni děláme chyby a člověk se pořád učí. ;-)

 
     
     
 

Horác  19. 4. 2007 (23:53)

 
 

Díky. Bohužel jedna věc je chyby dělat, druhá poučit se z nich :o) ...

 
     
     
     
 

Štěpán  14. 4. 2007 (17:48)  120.

 
 

Už jsem přišel na to, proč to akvarium stálo tolika prachů! Horác si kvůli němu kupoval čtyři pračky! :D :D :D

 
     
     
 

Horác  15. 4. 2007 (09:00)

 
 

Sherlock Holmes hadr. Břídil. Nekňuba ... :o)

 
     
     
     
 

Vendy E-mail  13. 4. 2007 (20:49)  119.

 
 

Ahojky Horáci, máš pěkný web a o akvárku ani nemluvě, nádhera :-) Po tvém příkladu jsem začala zatěžovat kytky matkami, ale našla sem u tebe zmínku, že je natíráš epoxidem. Popiš to u nějaké rubriky a proč to děláš, bojíš se že stoupne Fe? Eště dotaz - v jaké velikosti jsou skaláry pohlavně dospělé? pa Vendy

 
     
     
 

Horác  15. 4. 2007 (08:57)

 
 

Děkuju za pochvalu. O matkách a skalárech blíže v mailu. (a nebo zde :o)

 
     
     
     
 

Honzi E-mail  13. 4. 2007 (19:27)  118.

 
 

Ahoj Horaci, no to je mi lito jak jsem Ti psal 1.3. jako prvni o tech 100 tis ze to vyvolalo takovou reakci. Je to klasicka ceska malost, osobne taky vydaje neresim, kdyz na to je, koupim si to a udelam si radost, az na to nebude, tak si to nekoupim (coz da ostatne rozum ze:) Ted jsem si dopral do toho RIO 400 Back to nature AMAZONAS, takze taky pekna rana, ale clovek to nema resit. Uz se tesim na instalaci:) tak hodne stesti. Mj. k cemu pouzivas ty matky, v cem to pomuze? A jak funguje ten ostranovac silikonu? neni to pak toxicke? Honzi

 
     
     
 

Horác  17. 4. 2007 (23:21)

 
 

No, něco o matkách je tady: http://horacovoakvarium.cz/ ... ale vidím, že už jsi to našel sám ... (soráč, trochu jsem to tu promazal :o). Tak alespoň pro ostatní. Ten odstraňovač silikonu pořešíme v mailu. Zdravím.

 
     
     
     
 

Gamilena  http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=1047  12. 4. 2007 (14:14)  117.

 
 

Konečně jsme tě přemluvili. (myslím na tu účetní knihu). Děkuji, zase budu v obraze co se kde a hlavně za kolik dá koupit.:))  Jak pokračuje předělávka ? Hořím nedočkavostí, tak mě nenech dlouho čekat. :O))

 
     
     
 

Horác  15. 4. 2007 (08:53)

 
 

http://www.horacovoakvarium.cz/ :o)

 
     
     
     
 

lik  12. 4. 2007 (07:03)  116.

 
 

Ahoj, předem skládám poklonu tvému dílu. A můj dotaz zní, zda mi při výšce 50cm bude stačit osvětlení 2x18W na spokojený život rostlin. Děkuji za odpověď.

 
     
     
 

Horác  12. 4. 2007 (11:46)

 
 

Děkuju. Na takto položenou otázku se nedá jednoduše odpovědět. Pošli mi mail, protože tohle v knize návštěv řešit nechci.

 
     
     
     
 

karci  8. 4. 2007 (18:20)  115.

 
 

Jinak tyto stránky, jako každej blog exhibicionismem pochopitelně jsou, ale já osobně si myslím, že zdravě v rámci originality střídmým a velmi poučným a pro akvaristy hodně přínosným. A moc rád sem chodím a vracet se asi dlouho budu právě kvůli oné originalitě a zaznamenaným zkušenostem. Moc za tyto stránky já děkuju

 
     
     
 

Horác  12. 4. 2007 (11:44)

 
 

Ještě jednou díky. :o)

 
     
     
     
 

karci  8. 4. 2007 (18:13)  114.

 
 

a koukej psát tu knihu. Prosím

 
     
     
 

Horác  12. 4. 2007 (11:43)

 
 

O.K. :o)))

 
     
     
     
 

karci  8. 4. 2007 (18:11)  113.

 
 

Určitě si nenech zkyselit svůj nádhernej koníček presentovanej na tomto webu a koukej, prosím, začít aktualizovat účetní knihu. Vem to logicky, copak tyto stránky jsou jen exibicionismem? Nebudu tady vyzvedávat originálnost tvého webu, hlavně jeho bezprostřednost a upřímnost. Ta kniha k tomu patří. Mezi lidmi je vždy určitě procento destrukčních vysíračů a kyselých zapšklých a zamindrákovaných jedinců. Tvoje reakce je ale uplně opačná, než by měla být, přece kvůli jejich kyselosti neustoupíš ze své práce, která nejenže není jen exibicionismem, ale je jí pořádnej kus vykonanej a HLAVNĚ JE TVOJE . Něco jiného by byla reakce na konstruktivní kritiku, ale ustoupit lidské omezenosti, či snad jen závisti.

PS: Milostivě ti všicni ostatní dovolujeme se svými určo poctivě vydělanými penězmi dělat si co chceš, třeba je i utratit za akvaria a spol.

PPS: To sem napsal jen pokud potřebuješ svolení k tomu, aby si si mohl peníze utratit za co chceš.

Seš prostě jen šikovnej, když vyděláš tolik peněz, abyste s manželkou mohli tolik utratit za koníčky a když je někdo šikovnej a nadanej, s tím nenadělá žádnej závistivec nic

PŘEJU HODNĚ ÚSPĚChŮ A HODNĚ NÁVŠTEVNÍKŮ TVÉMU WEBU.

 
     
     
 

Horác  12. 4. 2007 (11:42)

 
 

Díky :o)

 
     
     
     
 

Ladislav E-mail  7. 4. 2007 (23:20)  112.

 
 

Poslední 3 měsíce pročítám na internetu vše možné o akvaristice, protože cca po 10 letech opět zakládám akvarium. Nehledal jsem ani tak "odbornou literturu", protože to základní mám doma ještě z dřívějška, ale spíš zkušenosti, rady, nápady a pod. A myslím, že tyto stránky patří k tomu nejlepšímu, co je k mání. Jsou tak nějak "normální". Přesně takové, jaké by měly být, když je asi píše někdo, kdo má rád svůj koníček a chce ostatním poradit a ne poučovat. A pokud je vytvořil "počítačový začátečník", tak klobouk dolů. (Já jsem rád , že odešlu tento e-mail) Takže Horáci, ať se daří - jak v akváriu, tak na těchto stránkách.

 
     
     
 

Horác  8. 4. 2007 (08:09)

 
 

Takováhle pochvala člověka samozřejmě hrozně potěší a nakopne k další práci. Takže moc děkuju. Mně se ty stránky zas až tak nelíbí, mám v hlavě spoustu nápadů, jak je vylepšit a zatraktivnit, ale s časem je to bohužel stále horší a horší :o( ...

 
     
     
     
 

Jana E-mail  http://janinoakva.blog.cz  3. 4. 2007 (20:08)  111.

 
 

Horáci jsi génius - dnes jsem podle tvého vzoru zatížila rostlinky kovovou matkou a je to paráda. Díky, díky, díky. Teď ještě vymyslet nějakej fígl na riccii přidělanou vlascem na kamenu, aby mi ji ancistrusi neničili a budu šťastná akvaristka....

 
     
     
 

Horác  8. 4. 2007 (09:50)

 
 

Děkuju :o), ale jde jen o velmi primitivní nápad, jak udržet rostlinky ve dně - jednoduše, pevně a přitom šetrně. Co se té riccie týče, spíše než vlasec bych doporučil síťku na ovoce - viz http://rybicky.net/autor.php?c=28

 
     
     
     
 

Gamilena  http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=1047  2. 4. 2007 (16:36)  110.

 
 

Kolikrát ti tady mám napsat ,aby tě to nahlodalo úplně? (myslím na tu knihu účtů,šak víš :-)) )

 
     
     
 

Horác  3. 4. 2007 (10:37)

 
 

Já nevím. :o) Ještě si to musím promyslet. Dejte mi čas :o) ...

 
     
     
     
 

Jana E-mail  http://janinoakva.blog.cz/  1. 4. 2007 (08:22)  109.

 
 

Ahoj Horáci, taky se přimlouvám za účetní knihu. Myslím si, že nepochopení není velikost akvária toho kterého rejpala (patřím k těm, co mají akva do 10000kč), ale bohužel naše ćeská závist. Takže bych to neřešila a pokračovala dál - mně osobně už kniha účtů párkrát pomohla, když jsem potřebovala něco koupit a neměla ponětí, kolik to stojí - koukla jsem k tobě a už jsem věděla, kde se může pohybovat cena a nevypadala jsem v krámu jak blbec, takže díky. A jednoznačně účetní knihu aktualizovat....

 
     
     
 

Horác  1. 4. 2007 (22:52)

 
 

Již jsem téměř nahlodán :o))) ...

 
     
     
     
 

Kurhell E-mail  31. 3. 2007 (19:53)  108.

 
 

Hoj ahoj  Prosím tě kde jsi sehnal ten super štěrk do akvária desperátů? Je super

 
     
     
 

Horác  1. 4. 2007 (08:23)

 
 

Je to břidlicový štěrk z Jizery. Blíže viz stránka "moje akvárium: dekorace".

 
     
     
     
 

PODO E-mail  http://capmandhike.info/sitemap  30. 3. 2007 (07:36)  107.

 
 

Paradny web. Hod si sem google adsense, nech si nieco privyrobis:)))) Viac na: http://letsmakesomemoneyonline.blogspot.com

 
     
     
 

Horác  1. 4. 2007 (08:41)

 
 

"V lepsom pripade mozete po case podat vypoved so sucasneho zamestnania a len kontrolovat Vase prijmy. Znie to lakavo a hlavne to funguje." ... Tak to by se mi určitě líbilo :o))) ... Děkuju za nabídku, ale zvolil jsem placený webhosting právě proto, že tady žádnou reklamu nechci. :o)

 
     
     
     
 

Roman Minařík E-mail  http://www.akvarko.cz  27. 3. 2007 (23:06)  106.

 
 

Ahoj Horáci, i já si myslím, že je škoda, že jsi přestal aktualizovat knihu výdajů. Pokud si totiž někdo pořídí akvárium kolem 500 litrů (plus nějaké další), musí počítat s tím, že to bude něco stát. Osobně se mě nezdá, že stránka s výdaji je exhibicionismus, myslím že je to spíše velmi zajímavá informace o tom na co provoz takové nádrže může přijít. Nikde jinde takovou informaci na netu nenajdeš. Čeho bych se ale bál na tvém místě, je spíše to, aby si tuto stránku moc nepročítala tvoje žena. Měj se pěkně, Roman P.S. Přezdívka Horác šílený zní docela originálně.

 
     
     
 

Horác  29. 3. 2007 (14:33)

 
 

Lidičky, vy mě snad nakonec ještě zvikláte :o) … Já s vámi souhlasím, ale problém je v tom, že vy všichni máte doma velké akvárko (příp. i několik akvárek), takže víte, o čem to je. Ale spousta lidí má doma akvárium pořízené se vším všudy za nějakých pět tisíc a ti to vnímají jako exhibici. (A člověk se jim vlastně ani nemůže divit). Nemluvě o tom, že nechci, aby můj web byl zajímavý jen skrze (pro většinu lidí šílené) peníze vražené do této záliby.
Ještě bych se rád pozastavil nad tím, že autor tak skvělého a úspěšného webu (se kterým musí být spousta práce) si najde chvilku, aby se zašel podívat na tenhle primitivní výtvor. To je opravdu pocta. Díky.
P.S. U nás je to naopak (jako skoro všechno :o). Takže nikoliv já, ale manželka raději tají své výdaje za kočky (ono totiž vyjezdit titul evropského šampióna přijde klidně i na 80.000,-Kč :o)

 
     
     
     
 

Martin E-mail  http://www.aquapage.cz  25. 3. 2007 (14:04)  105.

 
 

Ahoj Jirko, všim jsem si, že jsi pořídil platydorasy, super volba, jsou to vážně mazlíci. Co se týče zrušení knihy účtů, taky si myslím, že je to škoda. Ona akvaristika stojí docela dost peněz a myslím, že pro spoustu lidí je určitě hodně zajímavá informace, co taková legrajda může stát. Jinak stránky máš pořád super a jak to sleduji, tak se stále lepšíš, takže jen tak dál :-)

 
     
     
 

Horác  25. 3. 2007 (14:32)

 
 

Díky za pochvalu. Platydorase patrně ještě přikoupím - jak jsem se (pozdě, ale přeci) dozvěděl, má jich být víc pohromadě. K té knize účtů – souhlasím s tím, že je jí škoda … ale nechci tu nikoho zbytečně dráždit. (Ostatně, jak se ukázalo, na to bohatě stačí už ta současná suma). Zkrátka platí staré známé "Není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem“ :o) …

 
     
     
     
 

Golden_fish  http://www.aquapage.cz  24. 3. 2007 (14:17)  104.

 
 

Hezká stránka:-)

 
     
     
 

Horác  25. 3. 2007 (14:08)

 
 

Děkuju :o)

 
     
     
     
 

Gamilena  http://www.akvarko.cz/akvarium.php?nadrz=1047  21. 3. 2007 (18:51)  103.

 
 

Tak jsem tady zase nakukl a vídím velké změny. Škoda že rušíš tu knihu účtů, bylo to celkem dobré a vždycky mě to uklidnilo, že nejsem jenom já takový "blázen", co vrazí do aqua nějakou tu kačku. Chtěl bych vidět toho závistivého magora co si myslí, že je to exhibice. Takový člověk má nejspíš doma ryby v kýblu se zhnilou vodou a je "nasraný", když vidí pořádné AQUA. Jinak hodně štěstí, pevné nervy a nenech se otrávit od závistivců. :0))

 
     
     
 

Horác  22. 3. 2007 (18:21)

 
 

Díky za podporu, otrávit se rozhodně nenechám. Popravdě řečeno, čekal jsem, že něco podobného (dřív nebo později) přijde. Spíš se divím, že jsem to nedostal sežrat hned po zveřejnění webu :o) ... Češi už asi jiný nebudou. :o)

 
     
     
     
 

conte Almaviva  18. 3. 2007 (20:55)  102.

 
 

Zdravím Tě, mio Basilio, přiznám se, že jsem jestě nestihl zcela prostudovat Tvé stránky, ale jelikož se domnívám, že se jim věnuješ více, jak své poště, píši Ti sem. Potřeboval bych radu zkušeného odborníka, víme? Představ si, že jsem se rozhodl pořídit si nové akvárium! Chtěl bych to už trochu více na úrovni, ale zároveň se mi do toho nechce vrážet taková horentní suma, jako jsi do toho vložil Ty. Rozměrově by mělo odpovídat tomu, které mám již doma. Více si nemohu dovolit; znáš mé možnosti. Víš, jde mi spíše o to, abys mi poradil s technikou a s pozadím. Vím, že se vyznáš! Za tu dobu, cos to všechno zařizoval, jsi už prohlédl lesoc. Rostliny a ryby už si opatřím. Mimochodem, pěstuji Ti ty kryptokoryny. Čekají jen a jen na Tebe! Tedy pro připomenutí. Délka akvária bude tak max. 70 cm, spíše méně. Jakou bys k tomu volil adekvátní výšku a hloubku? A co térén, kameny či kořen? Možná spíše velký pěkný kořen pro krunýřovce a kameny v pozadí, což? No, ale při té velikosti, nebo lépe řečeno malosti akvária si toho asi moc dovolit nemohu, že? Budu rád, když mi zkušený příteli poradíš a v brzku ode mě očekávej poštu. Pozdravuj manželku a dcerku. c V

 
     
     
 

Horác  20. 3. 2007 (12:03)

 
 

Ráčej vodpustit, pane hrááábě, ale pošlu jim to v mailu. :o)

 
     
     
     
 

KarelV.  http://www.herrnbaumgarten.at  10. 3. 2007 (17:18)  101.

 
 

Wunderbar Aquarium !!! Viel Glück und Spaß !

 
     
     
 

Horác  11. 3. 2007 (14:56)

 
 

Danke schön und besuchen Sie uns wieder !!! :o)

 
     
     
     
 

miro E-mail  http://www.hvezda.cz  8. 3. 2007 (22:09)  100.

 
 

Pekne stranecky, prave jsem se dozvedel proc mi chcipli vsechny skalary behem jednoho tydne. Ale taky bych rad vedel jak poznam kterej kamen ma moc vapniku a kterej je ok. Mam hodne peknych oblazku z reky v akvarku.

 
     
     
 

Horác  11. 3. 2007 (19:26)

 
 

Díky. Zkus ocet milý Míro milý Míro ... zkus ocet milý Míro milý Míro ... zkus ho ... :o)))

 
     
     
     
 

Voloďka E-mail  8. 3. 2007 (09:28)  99.

 
 

Jo a ještě něco. O maturitě mě ani nemluv!!! Mám na ni oprávněnou alergii :-D Tos měl namále? Papa

 
     
     
 

Horác  8. 3. 2007 (21:54)

 
 

Ne, to ne ... maturita byla v pohodě ... ale pak už to zkrátka nejni taková sranda :o) Tak si to koukej užít, dokud můžeš ... Btw. na alergii je celkem dobrej Zyrtec. Sedmitabletové balení je k mání i bez receptu. :o)))

 
     
     
     
 

Ray E-mail  http://akva.ppsoft.sk  7. 3. 2007 (07:21)  98.

 
 

Ahoj. Mas pekne akva a stranky. Pridal som si Tvoju stranku do mojich liniek. Nech sa dari :-)

 
     
     
 

Horác  8. 3. 2007 (21:32)

 
 

Díky. A srdečný pozdrav do zahraničí. :o) Tvůj webík a akvárium jsou také pěkné (i když ten starší layout se mi asi líbil víc :o).

 
     
     
     
 

Voloďka E-mail  5. 3. 2007 (18:54)  97.

 
 

Ahojda Horáci. Zase tu jsem znova a zase se musím kochat. Víš, že jsi na 23.místě co se týče navštěvovanosti akvastránek? http://www.toplist.cz/chovatelstvi/akvaristika Máš trošinku propad, ale to neváááá:-D Docelá válíš. To jsi na všech akvastránkách zaregistrovanej? :-) Papa

 
     
     
 

Horác  6. 3. 2007 (21:53)

 
 

Milá Voloďko, v propadu jsem tak nějak ... od maturity :o))). Jinak ty procenta na TOPlistu se počítají jako poměr odhadované návštěvy k průměrné denní návštěvě. A ten odhad celý den tak nějak poskakuje, takže to bych moc neřešil. :o) Já osobně neřeším ani umístění v tom žebříčku, protože nemá smysl srovnávat návštěvnost osobních akvastránek s internetovým obchodem nebo dokonce s portálem typu akvarko.cz (nemluvě o tom, že se tam motají i neakvaristické weby). Jestli tím "zaregistrovanej" myslíš, kam všude jsem umístil odkaz na své stránky, tak jen na rybicky.net, akvarista.cz, Seznam a Centrum. (Plus prezentace "Horácův prcek" na akvarko.cz.) To zas nejni tak moc, ne? Měj se. :o)

 
     
     
     
 

Andy01  4. 3. 2007 (18:29)  96.

 
 

Ahooooooj Horáci, no, co tak napsat, abych nenaštvala Somali :-)...No, jsem ráda, že máš nahoře pořád tu skaláru, je pěkná... Dále pak máš super obrázky a super texty...nó, prostě celý super, fakt... ( je to trošku nudnej text, umím napsat i lepší, ale radši nééé tady :-) (-: ) Tak se měj a pá Andy

 
     
     
 

Horác  5. 3. 2007 (09:19)

 
 

Děkuju ... akorát že teď mi bude Katka (pravděpodobně) kontrolovat veškerou poštu :o))) ... Čau kočko :o)

 
     
     
     
 

samot E-mail  http://www.hi-net.cz/tomasber  3. 3. 2007 (17:08)  95.

 
 

Ahoj, Tvoje stránky jsem objevil již někdy ke konci roku a několik dní jsem toho v práci fakt moc neudělal, jak jsem se začetl. Opravdu príma počtení. Trochu mi vrtalo hlavou, odkud že jsi, když navštěvuješ trutnovské akvaristiky. No a před chvílí jsem na akvarko.cz zjistil, že asi ze Svobody. Tak Tě jako "krajana" zdravím a přeji hodně dalších akvaristických (i jiných) úspěchů, ať je o čem psát a číst. Tomáš z Trutnova

 
     
     
 

Horác  5. 3. 2007 (09:11)

 
 

Díky :o). Jojo, bydlím ve Svobodě nad Úpou ... takže také zdravím krajana :o) ...

 
     
     
     
 

Honza E-mail  1. 3. 2007 (17:13)  94.

 
 

Nadherne. Mj. prave porizuji RIO 400 Tak drz palce:) Jo a jeste koupis ze 2 rybky a prekrocis hranici 100tis KC:) Ale to manzelce radeji nerikej:) Honza

 
     
     
 

Horác  5. 3. 2007 (09:03)

 
 

No jo, máš pravdu, čéče ... ještě pár korun a mám v tom 100.000 :o). Manželce to klidně řeknu - proti ní jsem učiněnej břídil ... Co já jsem nacpal do akvaristiky (úmyslně nepíšu do akvárka) za dva roky, to ona vrazí do těch svejch chlupatejch bestií za rok !!! :o) S akvárkem samozřejmě přeju hodně štěstí. Ať se daří.

 
     
     
     
 

Carlos  23. 2. 2007 (22:54)  93.

 
 

Vycházel jsem z toho, že topítko máte určitě buď v přítokové komoře, nebo ve filtru. Takže Vám "teplá" voda vtéká přítokovou komorou "na hladinu" aqva. A jelikož se teplá voda drží v horní části aqva, tak při nedostatečném proudění vody většina vody hned odtéká přes přepad. No, ale to jen taková hypotéza. Mám na Akvarko.cz založenou prezentaci svého prvního aqva ... mezi námi: nic moc :c). Ale teďkom jsem si koupil nové (delší) aqva a chci, aby bylo "eňo ňuňo". Takže hodně čtu, pojíždím internet a tak. Vaše stránky jsou pro mě velikou inspirací. Jak povídám, je to jen moje hypotéza nebo spíš dotaz na jednoho z nejpovolanějších v oboru!!! Mimochodem, mohl byste alespoň nestínit, jak bude Váš stávající filtrační systém vypadat?? Já jen, abych měl zase o čem přemýšlet :c) Mejte se

 
     
     
 

Horác  25. 2. 2007 (23:43)

 
 

Nastíněno je to zde: http://horacovoakvarium.cz/ (odstaveček "co mám v plánu"). Jinak takovéto konkrétní dotazy bych prosil řešit spíš skrz Horácovu poradnu ... Tady by to mělo být opravdu jen o tom, co se tu lidem líbí nebo nelíbí ... Díky

 
     
     
     
 

Carlos E-mail  17. 2. 2007 (16:50)  92.

 
 

Ahoj Horáci. Má jeden dotaz. Četl jsem tvé plány o vnějším filtru a zaujaly mě ty přepadové komory v aqvu. V každé máš přítok (resp. odtok) k vnějšímu filtru. Zajímalo by mě, zda voda proudí po celém akvárku, nebo pouze ve vrchní části aqva (od přítoku k odtoku)? Děkuji za odpověď. Mimochodem je tento web velice hezky zpracovaný. Aqva je nádherné. Vaše zkušenosti bych jednou chtěl mít. Mejte se!

 
     
     
 

Horác  22. 2. 2007 (23:31)

 
 

Já si myslím, že voda, vytékající z přítokové komory se míchá s ostatní vodou v akvárku a určitě "neběží" po povrchu akva do odtokové komory ... Vydržte. Cca za dva měsíce hodlám celý filtrační systém předělat a stránku FILTRACE upravit a co nejvíce zesrozumitelnit :o) Jinak děkuju za pochvalu, ale mé praktické zkušenosti nemohou být po dvou letech jiné, než velice chatrné :o) ... Takže není o co stát :o)

 
     
     
     
 

martin E-mail  17. 2. 2007 (00:17)  91.

 
 

Ahoj Horac. Chtel bych se Te zeptat na jakem clanku nyni pracujes a kdy ho asi zverejnis. p.s. Uz se tesim az to bude. Cau Martin

 
     
     
 

Horác  19. 2. 2007 (23:51)

 
 

To je hon na Horáce, toto :o) ... Momentálně se snažím dokopat k tomu, abych dorazil ten první článek (pro začátečníky). Další na řadě je "přehled základních pojmů". Měl by být relativně brzy, protože ho hodlám zveřejnit ve velmi nehotovém stavu. Hesla pak do něj budu doplňovat průběžně - třeba i na přání čtenářů. Jinak docela vážně uvažuju o tom, že ten "ediční plán" smažu, aby vás to zbytečně nedráždilo :o) ... Původní záměr byl napsat ty články během několika let, ne za půl roku :o))) ...

 
     
     
     
 

Adéla  16. 2. 2007 (19:56)  90.

 
 

Zdravím, chápu, že to máš s časem opravdu náročné... Jen mě velmi zaujala témata Rataj vs. Pelikán, (ne)používání CO2 a taky by mě velmi zajímaly poznatky ke svícení. Dvě funkční akva (112+160l) už mám bez větších problémů, ale chystám se založit velké 390l holandské akvárium, tak sbírám informace o rostlinkách, svícení, atd :) O chemii, řasách a ekosystémech se člověk dočte ledaskde, o zkušenostech s Ratajem málokde :) Každopádně hodně radosti s akvárkem a nenech se stresovat lidmi jako já :)

 
     
     
 

Horác  18. 2. 2007 (23:37)

 
 

Ještě jednou ahoj :o). Oxid uhličitý a světlo napíšu určitě, ale s tím "Rataj vs. Pelikán" to vidím bledě. Alespoň v nějaké dohledné době. Pokud to tedy má být o zkušenostech ... protože ty člověk nenasbírá ze dne na den.

 
     
     
     
 

Eva M. E-mail  16. 2. 2007 (15:51)  89.

 
 

Ahoj Horáci! Máš moc krásné akvárko a supr stránky.
Pokud budeš chtít, mrkni taky na mé akva, sice není tak krásné jako to Tvé, ale ostatním se většinou líbí. Tak pá

 
     
     
 

Horác  18. 2. 2007 (23:43)

 
 

Ahoj Evičko! Mockrát děkuju. :o) Tvé akvárium samozřejmě znám :o) ... a stejně jako ostatním, i mně se líbí. Krásní čichavci. A je super, že se Ti je podařilo rozmnožit ...

 
     
     
     
 

Petr Matula E-mail  http://www.petrmatula.ic.cz/  16. 2. 2007 (11:37)  88.

 
 

No ta rubrika různé je dobrá co na to manželka?:)))))))  akvarium je nádherné, ale priklonil bych se k Adéle taky bych tam dal několik červených rostlin - zvedlo by to kontrast. To stříhání musí štvát co? Znám to mám sice 30l a 12l ale to stříhání 2x za měsíc polovinu rostliny vyhodím. Náklady na tvé akva sou ještě v normě já za svoje dvě akva utratil přes 10 000 a ještě sem si dělal dost věcí sám a ještě to skur... akvárium desperádů je taky nádhera koňáci sou supr (škoda že je nemůžu mít :(((( )  A je tu hodně srandy

 
     
     
 

Horác  18. 2. 2007 (23:49)

 
 

Díky. Jak už jsem psal Adélce, červené rostlinky budou. Dočkej času ... Koukám, že ses pustil do vlastních akvastránek. :o) Tak ať se daří. P.S. Už už jsem Tě chtěl pochválit za tu češtinu (na rybičkách.cz jí teda dáváš pěkně zabrat :o), ... nicméně, nemohu si odpustit : zkurvit ... se píše se Z :o))) ... Měj se.

 
     
     
     
 

Adéla  14. 2. 2007 (19:15)  87.

 
 

Milý Horáci, stránky jsou opravdu báječné a akvárko moc hezké! :) Ačkoliv já bych do něj zařadila ještě pár "kýčovatých" červených rostlin, což by zvedlo kontrast. Velmi mě zaujala témata připravovaných článků. S chutí bych si takové články přečetla. Vzniknou tyto články nebo zůstane jen u nápadů? ;) Tímto nechci rýpat, fakt mě to zajímá. Do budoucna přeju hodně zdaru a ať se akvárko i dále tak pěkně zelená.

 
     
     
 

Horác  14. 2. 2007 (22:58)

 
 

ad červené rostliny: Uvažuji o tom, že zkusím Alternathera cv. Splendida a možná se vrátím k Rotala wallichii. :o)
ad články: Já bych si je taktéž s chutí a rád přečetl :o) ... Ale mám taky rodinu. A momentálně i dvě zaměstnání. Na webu můžu dělat jedině po nocích, takže to jde dost pomalu. :o( Nejvíc jsem sázel na tu akvaristickou chemii. Bohužel, Raviolka (maniakva) mě předběhla a má to udělané po čertech dobře. A mně teď dá setsakramentsky hodně práce zpracovat to nějak jinak (aby to mělo vůbec nějaký smysl). Jinak samozřejmě děkuju za pochvalu. :o)

 
     
     
     
 

PeS E-mail  12. 2. 2007 (15:17)  86.

 
 

Opravdu krasne stranky, u kterych travim cim dal vice casu (a kaslu na zkousky, sakra ;). Pobavil me denik a pochopil jsem vysvetleni puvodu Mrakoplashovich kyticek popsanych na rybicky.net. Nam se zatim blizi oddeleni echinodorus tricolor, snad to preziji oba kousky. Na vic neni v tech 35l misto ;-) Uz aby stal domecek a v nem poradna nadrz ... S pozdravem PeS

 
     
     
 

Horác  12. 2. 2007 (20:33)

 
 

Tak tohle znám velice důvěrně :o) ... ve zkouškovém období mi nikdy nedalo moc práce, najít si něco zajímavějšího, než učení ... A pak jsem to jak magor všechno doháněl během následujícího semestru :o))) ... Díky za pochvalu.

 
     
     
     
 

Peter Luptak E-mail  8. 2. 2007 (15:09)  85.

 
 

Dobrý deň. Užitočná stránka - kto ju číta ušetrí čas, peniaze, sklamanie na úkor Vašich skúseností. Obdivujem ochotu podeliť sa o ne. Určite na stránku ešte prídem. S pozdravom Peter Lupták

 
     
     
 

Horác  8. 2. 2007 (15:09)

 
 

Děkuju. Těch zkušeností mám zatím pomálu, ale snad ještě nějaké přibudou ... :o)

 
     
     
     
 

Gamilena  8. 2. 2007 (14:41)  84.

 
 

Ten nový způsob otevírání fotek bude super. Gratuluju k novému přirustku Akar. Jenom se pomalu začni modlit, aby ti nezačaly přenášet kamínky z jedné strany na druhou jak mně. (:-))

 
     
     
 

Horác  11. 2. 2007 (17:12)

 
 

Tak to by si mohly zkusit !!! :o) potfory hrabošivý :o))) ... Ty fotky, to je jen taková z nouze cnost ... javascript je javascript ... bohužel, co se tvorby webu týče, jsem velmi silně limitován svou hloupostí a neschopností :o)

 
     
     
     
 

tomáš E-mail  8. 2. 2007 (10:39)  83.

 
 

Ahoj Horáci Dlouho jsem tady nebyl ;-) Přečetl jsem si tvůj zápis v novinkách s názvem "5 minut slávy" nebo tak nějak ... Ptáš se podle čeho se pořadí v katalogu odkazů určuje? Určije se podle S-Ranku což je parametr, který měří různé kvality webu, velikost návštěvnosti ho neovlivňuje. Tady je odkaz na kterém si velikost S-Ranku zjistíš http://www.i-asap.net/nastroje-srank.php

 
     
     
 

Horác  10. 2. 2007 (01:35)

 
 

Thank You :o)))

 
     
     
     
 

MARTIN E-mail  8. 2. 2007 (00:55)  82.

 
 

AHOJ HORAC. MUSIM TI PODEKOVAT ZA KVALITNI WEB A CTENI V NEM. MAM TED CHRIPKU, JSEM UZ TYDEN LAZAR A DLOUHE CHVILE SI KRATIM U TVYCH STRANEK. TED JE 0:40 HOD. MEL BYCH UZ JIT SPAT, ALE NEJAK SE OD TOHO TVEHO POVIDANI, FOTEK A AKVARKA NEMOHU ODTRHNOUT. STEJNE JAKO MINULE VECERY, SPISE NOCY. LIBI SE MI TVUJ SLOH, HUMOR, JAKYM PISES. JSEM AKVARISTA 20 LET A MNOHEMU JSEM SE PRIUCIL. PO SHLEDNUTI TVE FOTOGALERIE JSEM ZATOUZIL PO VETSIM AKVA /VLASTNIM 200 LITRU/ ALE S TIM BYCH U PRITELKYNE ASI NEPOCHODIL. NAVIC CHOVAM TERCOVCE A VYTOPIT 500 LITROVOU NADRZ ASI POLEZE DO PENEZ. DOBRA ALTERNATIVA BY BYLI TVOJI SKALARI. NO UVIDIME, DO BUDOUCNA SNAD ... TAK BUDU KONCIT S PSANIM, JESTE SI PUJDU PRECIST KOUSEK Z TVEHO DENIKU, SKONCIL JSEM U KAPITOLY 24,11 2005 A PAK PUJDU SPAT. BER TOTO ME PSANI JAKO VELKOU POCHVALU, KE KVALITNIM CLANKUM, KTERE SE PRIJEMNE CTOU. DOUFAM, ZE TI TO BUDE MOTOREM. VYDRZ, JEN TAK DALE ....... Martin

 
     
     
 

Horác  10. 2. 2007 (01:38)

 
 

Co má člověk na tohle říct ? :o) ... Mockrát děkuju.

 
     
     
     
 

jakub E-mail  2. 2. 2007 (11:54)  81.

 
 

Mily Horaci, narazil jsem na tvuj web pri hledani hesla Ampularia. Prestoze jsem akvarista slabych 35 let, moc se mi to libi! A taky jsem tam nasel, co jsem potreboval vedet. Ja jsem si po dlouhe dobe poridil tento tyden 5 ampularii do ctyrstovky, a uz mam dve snusky. Jakub

 
     
     
 

Horác  3. 2. 2007 (13:34)

 
 

Jo ... tak pochvala od takhle zkušeného akvaristy také pěkně zahřeje u srdíčka ... Díky. :o)

 
     
     
     
 

Jana E-mail  http://janinoakva.blog.cz  31. 1. 2007 (10:19)  80.

 
 

Ahoj Horáci, máš nádherný akvárko (ale to určitě víš), dost dobrý stránky, ale nejvíc se mi líbí deník - celý jsem ho pročetla, dost jsem se poučila, ale hlavně výborně pobavila, díky. No a že bys byl šílený - to jsme asi vśichni potrefení akvaristikou, takže z toho bych si hlavu nedělala - každej do toho vráží tolik peněz, kolik si může dovolit, někdo víc, někdo míň, ale to nadšení je u všech stejný ... Tak ať se daří a hlavně ať máš o čem psát, ať mám co číst.

 
     
     
 

Horác  3. 2. 2007 (13:29)

 
 

Děkuju moc ... momentálně se teda zrovna moc nedaří (viz deník), ale snad se zase vše v dobré obrátí.

 
     
     
     
 

Roman[ticka]  http://www.akvabublina.wz.cz  30. 1. 2007 (21:37)  79.

 
 

Pěkný akvárium a hlavne bez ras:)

 
     
     
 

Horác  3. 2. 2007 (13:20)

 
 

No ... ňáký řasy tam přece jen jsou ... ale to neřeším. :o) ... Dík za pochvalu.

 
     
     
     
 

Lupendo E-mail  28. 1. 2007 (16:58)  78.

 
 

Ahoj, chtela bych ti moc podekovat, mas nadherny stranky plny uzitecnych veci. Neustale se sem vracim a obdivuji tve rostlinky a rybky samozrejme taky. Jen tak dal. At vam plavou :))

 
     
     
 

Horác  29. 1. 2007 (22:48)

 
 

Já také děkuji a doufám, že se budeš vracet i nadále. Snažím se, seč mohu, abych to tu nějak vylepšil (nápady mě kupodivu neopouštějí - alespoň zatím :o), ale ten čas ... ten čas :o(

 
     
     
     
 

venca E-mail  http://www.venca21.estranky.cz  26. 1. 2007 (20:13)  77.

 
 

nazdárek  Velice se mi líbí tvoje rostlinky. Já jsem na tom s rostlinami hůř. Jinak tvá fotogalerie je super.

 
     
     
 

Horác  29. 1. 2007 (22:32)

 
 

Díky, ale co se týče fotografií, mám se ještě hodně co učit. :o)

 
     
     
     
 

Lucík  20. 1. 2007 (20:31)  76.

 
 

Ahojky tvoje stranky jsou fakt super, uz jsem tady po nekolikate a chtela bych se zeptat: Kdy jsou skalary pohlavne dospele? A jak jsou priblizne stare rybky prodavane v obchodech (skalary) ? A jeste jedna :) - Muzou se spolu vytrit ruzne skalary - myslim tim treba cerna a zlata? Nebo pozaduji stejne zbarveni? Dik moc za odpoved je toho hodne ja vim, ale kdyz toho tolik vis (je to videt z tech stranek:)) Zatim papa 

 
     
     
 

Horác  22. 1. 2007 (22:05)

 
 

Za pochvalu děkuju, otázky se pokusím zodpovědět v mailu - zde to nechci řešit (viz upozornění nahoře). Doufám, že jsi Lucík z rybicky.net ... páč jinak máš smůlu. 

 
     
     
     
 

VF E-mail  17. 1. 2007 (15:01)  75.

 
 

Díky. Po 20-ti letech jsem se rozhodl pro znovuzaložení akvária a sháněl jsem nějaké "moderní " info. Narazil jsem na tvé stránky a už dva dny se poměrně dobře bavím. Tak ještě jednou dík! 

 
     
     
 

Horác  20. 1. 2007 (11:22)

 
 

Vždycky mě potěší, když někdo ocení ty probdělé noci :o) ... Já samozřejmě také děkuji ... 

 
     
     
     
 

venco E-mail  14. 1. 2007 (21:26)  74.

 
 

poucne, prepracovane a este k tomu vtipne ... len tak dalej 

 
     
     
 

Horác  20. 1. 2007 (09:43)

 
 

Děkuju. Vynasnažím se. :o) 

 
     
     
     
 

Voloďka  11. 1. 2007 (13:24)  73.

 
 

Nemám slov, fakt super. Norton mi psal ať se k Tobě kouknu na rozpočet. Koukám, že docela dost... Až budu mít taky nějakou dobře placenou práci, chci  mít taky tak krásné akvárko co ty:))) Zatím ahoj, Voloďka z rybicky.net

 
     
     
 

Horác  15. 1. 2007 (00:19)

 
 

Díky. Ale počkej, až já budu mít nějakou dobře placenou práci ... to bude teprve mazec :o))) ... Do té doby se ovšem musím spokojit s tímhle prckem :o) ... Ne, dělám si legraci - viz http://www.horacovoakvarium.cz/poradna.htm#faq.

 
     
     
     
 

Max E-mail  7. 1. 2007 (16:29)  72.

 
 

Fakt dost dobrý. Jedno z nejlepšich co jsem viděl.

 
     
     
 

Horác  12. 1. 2007 (17:47)

 
 

Děkuju. Dělám, co můžu ... Ale jde to pomalu ... málo času, málo peněz ... a tomu podobně ... :o)

 
     
     
     
 

TWIXI E-mail  7. 1. 2007 (11:53)  71.

 
 

Jsem úplně nadšená tvým akvárkem i stránkami. Krásné pokoukání i počtení. Jsem taky "postižená" kočkama a rybičkama. Ráda se sem budu vracet. Přeji hodně úspěchů. J.

 
     
     
 

Horác  12. 1. 2007 (17:56)

 
 

Díky. Jsem rád, že se stránky líbí. Ale o kočkách mi raději nemluv. Kočky jsou xxxxxx, xxxxx xxxxxx xxx x xxxxx. xxx xxxxxxxx x xxxx. xxxxx xx xxx !!! xxxxxx xxxx xx xxxxxxx xxxxxx x xxxxxxx !!! xxxx xx xxxxxxxx xxxxx, xxxxxxxxx x xxxxxxx. xxxxxx xxxx xxxxx xxxxxxxxx x xxx, xx xx xxxxxxx xxxxxxxx ... (cenzurováno v zájmu rodinné pohody :o)

 
     
     
     
 

pol E-mail  http://www.chinch.chinchsmith.com/  6. 1. 2007 (00:10)  70.

 
 

Very nice site. Prima site! Professional work.

 
     
     
 

Horác  12. 1. 2007 (18:03)

 
 

Thank You. Professional work from absolute dilettante :o)))

 
     
     
     
 

Gamilena  4. 1. 2007 (20:22)  69.

 
 

Super denik, tady si člověk opravdu počte. Třeba ten poslední záznam 03.01.2007, páni to je počteníčko. (:0))

 
     
     
 

Horác  6. 1. 2007 (02:51)

 
 

Už je tam samozřejmě normální příspěvek ... :o) Tamto byl jenom mustr funglnágl nové stránky. :o)))

 
     
     
     
 

hanz E-mail  2. 1. 2007 (19:05)  68.

 
 

dneska jsem oběvil tvoje stránky při hledání řešení nějakého problému se začínajícím akva. Máš krásné zarostlé akva, krásné stránky, solidní počet šneků ... sem se občas podívám a z tvých rad se pokusím poučit :-)

 
     
     
 

Horác  6. 1. 2007 (02:54)

 
 

Díky. Klidně se zase zastav ... Víš, jak to říkal Komenský (a soudruh Lenin): se učit, se učit, se učit ... :o)

 
     
     
 

 2007 : první příspěvek 

 
     
 

[ zpět na začátek ]

 
     
     
 

   |   ÚVOD   |   MOJE AKVÁRKA   |   LITERATURA   |   ODKAZY   |   ČLÁNKY   |   ATLASY   |   PORADNA   |   KNIHA NÁVŠTĚV   |   RŮZNÉ   |   NOVINKY   |  

30
 

   |   MAPA STRÁNEK   |   O WEBU   |   HOME   |   poslední aktualizace (této konkrétní stránky) : 15.11.2021   |  

30
  1052/20 + 2x24 20 
    50